Home PageΑρχική Σελίδα | RegisterΕγγραφή | DownloadΠαραλαβή αρχείων | EventsΕκδηλώσεις | 5 Ενεργοί επισκέπτες 
.::
Κυ,  25 Ιουλίου 2021

  - ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
 :: Αρχική Σελίδα
 :: ΓΕΝΙΚΑ - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
 :: Διοικητικό Συμβούλιο
 :: Κέντρο Ημέρας για Παιδιά με Αναπτυξιακές Διαταραχές
 :: Συμβουλευτικός Σταθμός
  - ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
 :: Διεπιστημονική Ομάδα
 :: Διοικητικό Προσωπικό
  - ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
 :: Γενικά
 :: Παιδοψυχιατρική εκτίμηση και παρακολούθηση
 :: Θεραπεία Συμπεριφοράς
 :: Λογοθεραπεία
 :: Εργοθεραπεία
 ::  Ειδικός Παιδαγωγός
 :: Ψυχολογική αξιολόγηση
 :: Συμβουλευτική Γονέων
 :: Θεραπευτικές Προσεγγίσεις
 ΣΕ ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΟΥΜΑΣΤΕ
 :: Εντατική Πρώιμη Παρέμβαση
 :: ΕΔΑΛΦΑ
 :: Τouch And Say
 :: Ομάδες Προσωπικού
  ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΑΡΘΡΑ/ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ
 ::  ΑΡΘΡΑ / ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ
 Ειδικά Θεραπευτικά Προγράμματα
 :: Ομάδα Κοινωνικοποίησης
 :: Ψυχοεκπαιδευτικές Ομάδες-Ομάδα Κοινωνικών & Συναισθηματικών Δεξιοτήτων
 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
 :: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ 2018 - 2020
 ::  ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ 2016 - 2017
 ::  ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ 2014 - 2015
 Είσοδος
   
    
 Να με θυμάσαι
 :: Εγγραφή
 

ΕΔΑΛΦΑ

  Χρήση ΕΔΑΛΦΑ


  - Το ΕΔΑΛΦΑ δημιουργήθηκε το 2007 από την Διεπιστημονική Ομάδα της ΕΨΥΠΕΑ στο Μεσολόγγι, ως αποτέλεσμα τριών ετών παρατήρησης, προβληματισμού και συστηματικής μελέτης. Έχει παρουσιαστεί σε δύο διεθνή συνέδρια (IALP-Αθήνα 2010 και INSAR-San Sebastian 2013) και έχει δημοσιευθεί στο περιοδικό Psychology Research (Volume 4, Number 5, May 2014). Σκοπός του εργαλείου είναι ο λεπτομερής και ιεραρχικά δομημένος καθορισμός των θεραπευτικών στόχων της Διεπιστημονικής Ομάδας που προκύπτει από την αξιολόγηση με την χρήση του ΕΔΑΛΦΑ εννέα (9) ψυχογλωσσικών και κινητικών λειτουργιών.

  Στο ΕΔΑΛΦΑ παρουσιάζεται μία κλίμακα των σταδίων τυπικής ανάπτυξης του παιδιού, από τη γέννηση του μέχρι την ηλικία των 6 ετών, με ιδιαίτερη έμφαση στα δύο πρώτα χρόνια. Η κλίμακα αυτή είναι βασισμένη σε οχτώ διεθνείς αναπτυξιακές κλίμακες και στην ανασκόπηση της σύγχρονης βιβλιογραφίας. Στο ηλικιακό πλαίσιο που καλύπτει το ΕΔΑΛΦΑ (0 μήνες-6 ετών) εξετάζεται η ανάπτυξη δεξιοτήτων, όπως: αδρή και λεπτή κίνηση, γνωστική ανάπτυξη, ανάπτυξη μνήμης, αντίληψη λόγου, έκφραση λόγου, ψυχοκοινωνική εξέλιξη, σίτιση, ένδυση, έλεγχος σφιγκτήρων, παιχνίδι, από κοινού προσοχή, μίμηση και παρουσία στερεοτυπιών. Λαμβάνοντας υπόψη τα στάδια του τυπικά αναπτυσσόμενου παιδιού, διαμορφώνεται το εξελικτικό προφίλ του νηπίου με διαταραχή στο φάσμα του αυτισμού.

  Μετά την συμπλήρωση του ΕΔΑΛΦΑ οι θεραπευτικοί στόχοι προκύπτουν αυτόματα για κάθε μια από τις παραπάνω δεξιότητες, ανάλογα με το επίπεδο που βρίσκεται το παιδί σε καθεμία από αυτές. Οι στόχοι μπορούν να δοθούν στους γονείς και στους εκπαιδευτικούς του παιδιού, αν ζητηθούν.

 

 



end



Copyright 2007-2021© @Portal website - all rights reserved
@portal